Stéphane Bern est un passeur d’histoires. Ce n’est pas nous qui le disons, c’est lui. Il nous a confiés (mais est-ce un secret ?) sa passion pour les histoires des familles. De toutes les familles, de la plus humble à la plus noble. Il dit que la richesse d’un pays nait de chacune d’entre elles.…
Tönissteiner, het levende water van Duitse origine, bekleedt bij ons een heel aparte positie in. Studies bewijzen dat het merk heel bekend is en als kwaliteitsvol ervaren wordt. En dat klopt ook met de realiteit, analyses tonen aan dat Tönissteiner één van de meeste zuivere en mineraalrijke waters is op onze markt. Toch valt één…
Chocovit, daar ga je voor!https://www.nextage.be/wp-content/themes/blade/images/empty/thumbnail.jpg150150NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Chocovit is één van de meest bekende en gesmaakte chocomelkdrinks! Chocovit is zeker geen sport- of energiedrank, maar het heeft steeds een sportief imago gehad. Door toevoeging van extra vitamines en mineralen is Chocovit ook een ideale drank om te recupereren na de inspanning. Chocovit is verfrissend én gezond! Chocovit is zo lekker dat je er…
De heerlijkste specialiteiten uit het Zuiden rechtstreeks bij ons achter de toonbankhttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/PRIMLAND-e1484580975833.jpg480640NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
De Mediterrane keuken is één van de lekkerste ter wereld. Maar alles staat of valt met de versheid van de gebruikte ingrediënten. Om aan deze behoefte te voldoen, opent Primland in Brussel een gespecialiseerde supermarkt met verschillende versafdelingen en een rijk aanbod aan originele en authentieke zuiderse producten. Op de vraag om deze opening te…
Onze moves in 2016 …https://www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/caisse-02-1024x683.jpg1024683NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Nieuw adres: met wifi, 4G, smartphones, Skype, Viber, Facetime, sociale netwerken, Messenger… is een echt bureau niet essentieel meer, maar uiteraard bent u van harte welkom voor een lekkere kop koffie of waarom niet … voor een goede briefing 🙂 Nieuwe tools: meer dan ooit aan de top om in real time de impact van…
Inex 40% room, nu mét schroefdopjehttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/Inex_news.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Inex is in één van de belangrijkste Vlaamse zuivelproducenten. Met melk en smaken van bij ons, helemaal volgens onze traditie. Inex is echter ook een modern bedrijf dat alles in het werk stelt om zijn klanten tevreden te stellen. Zo kreeg de 40% room een nieuwe verpakking, met schroefdop. Afsluitbaar en dus op en top…
Scotch Hig-Tech Fasteners, supersterk en superslimhttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2016/05/Scotch-High_Tech.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Met Scotch High-Tech Fasteners kan je zonder in je muren gaten te boren of te beschadigen, allerhande voorwerpen ophangen. Ook buiten in je tuin, bij barre weersomstandigheden, in je auto … Met een leuke instore animatiefilm worden de talloze voordelen van dit product klaar en helder aan de consument uitgelegd. Met de aanpassing van de…
Command van 3M, slim gezien!https://www.nextage.be/wp-content/uploads/2016/05/Command_3M.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Slimme oplossingen om zoveel mogelijk resultaat te bereiken met uw reclame-investeringen. Bij uitstek het credo van Nextage. Kortere formaten en zoveel mogelijk bestaand materiaal gebruiken zijn hiervoor twee van onze beproefde technieken. De COMMAND-campagne voor 3M is hier een perfect voorbeeld van. Een nieuwe productie op basis van bestaande spots en een slimme aanpassing naar…
Audispray, d’abord voir puis entendre !https://www.nextage.be/wp-content/uploads/2016/05/Audispray_print.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Etre présent en TV, même avec des moyens limités ? Avec AUDISPRAY, l’agence prouve que c’est possible. Une campagne bien plannifiée et un message court assurent un support efficace pour cette alternative super utile aux cotons-tiges classiques.
FUNNY aperitieven zonder alcoholhttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2016/05/Funny.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Het einde van het jaar staat altijd gelijk met BOB-campagnes. Maar alcohol achter het stuur wordt hoe langer hoe meer echt not done en not accepted. Alternatieven? Water, ok …. Maar ook leuke dranken, zoals bijvoorbeeld FUNNY alcoholvrije aperitieven. U behoudt de smaak maar vergeet de alcohol en de zorgen! Met een duo-spot op VIER…
Gérer le consentement aux cookiesGérer le consentement aux cookies
Pour offrir les meilleures expériences, nous utilisons des technologies telles que les cookies pour stocker et/ou accéder aux informations des appareils. Le fait de consentir à ces technologies nous permettra de traiter des données telles que le comportement de navigation ou les ID uniques sur ce site. Le fait de ne pas consentir ou de retirer son consentement peut avoir un effet négatif sur certaines caractéristiques et fonctions.
Fonctionnel
Toujours activé
Le stockage ou l’accès technique est strictement nécessaire dans la finalité d’intérêt légitime de permettre l’utilisation d’un service spécifique explicitement demandé par l’abonné ou l’utilisateur, ou dans le seul but d’effectuer la transmission d’une communication sur un réseau de communications électroniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiques
Le stockage ou l’accès technique qui est utilisé exclusivement à des fins statistiques.Le stockage ou l’accès technique est nécessaire pour créer des profils d’utilisateurs afin d’envoyer des publicités, ou pour suivre l’utilisateur sur un site web ou sur plusieurs sites web ayant des finalités marketing similaires.
Marketing
Le stockage ou l’accès technique est nécessaire pour créer des profils d’utilisateurs afin d’envoyer des publicités, ou pour suivre l’utilisateur sur un site web ou sur plusieurs sites web ayant des finalités marketing similaires.