Stéphane Bern est un passeur d’histoires. Ce n’est pas nous qui le disons, c’est lui. Il nous a confiés (mais est-ce un secret ?) sa passion pour les histoires des familles. De toutes les familles, de la plus humble à la plus noble. Il dit que la richesse d’un pays nait de chacune d’entre elles.…
Tönissteiner, het levende water van Duitse origine, bekleedt bij ons een heel aparte positie in. Studies bewijzen dat het merk heel bekend is en als kwaliteitsvol ervaren wordt. En dat klopt ook met de realiteit, analyses tonen aan dat Tönissteiner één van de meeste zuivere en mineraalrijke waters is op onze markt. Toch valt één…
Chocovit, daar ga je voor!https://www.nextage.be/wp-content/themes/blade/images/empty/thumbnail.jpg150150NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Chocovit is één van de meest bekende en gesmaakte chocomelkdrinks! Chocovit is zeker geen sport- of energiedrank, maar het heeft steeds een sportief imago gehad. Door toevoeging van extra vitamines en mineralen is Chocovit ook een ideale drank om te recupereren na de inspanning. Chocovit is verfrissend én gezond! Chocovit is zo lekker dat je er…
De heerlijkste specialiteiten uit het Zuiden rechtstreeks bij ons achter de toonbankhttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/PRIMLAND-e1484580975833.jpg480640NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
De Mediterrane keuken is één van de lekkerste ter wereld. Maar alles staat of valt met de versheid van de gebruikte ingrediënten. Om aan deze behoefte te voldoen, opent Primland in Brussel een gespecialiseerde supermarkt met verschillende versafdelingen en een rijk aanbod aan originele en authentieke zuiderse producten. Op de vraag om deze opening te…
Onze moves in 2016 …https://www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/caisse-02-1024x683.jpg1024683NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Nieuw adres: met wifi, 4G, smartphones, Skype, Viber, Facetime, sociale netwerken, Messenger… is een echt bureau niet essentieel meer, maar uiteraard bent u van harte welkom voor een lekkere kop koffie of waarom niet … voor een goede briefing 🙂 Nieuwe tools: meer dan ooit aan de top om in real time de impact van…
Inex 40% room, nu mét schroefdopjehttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/Inex_news.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Inex is in één van de belangrijkste Vlaamse zuivelproducenten. Met melk en smaken van bij ons, helemaal volgens onze traditie. Inex is echter ook een modern bedrijf dat alles in het werk stelt om zijn klanten tevreden te stellen. Zo kreeg de 40% room een nieuwe verpakking, met schroefdop. Afsluitbaar en dus op en top…
Scotch Hig-Tech Fasteners, supersterk en superslimhttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2016/05/Scotch-High_Tech.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Met Scotch High-Tech Fasteners kan je zonder in je muren gaten te boren of te beschadigen, allerhande voorwerpen ophangen. Ook buiten in je tuin, bij barre weersomstandigheden, in je auto … Met een leuke instore animatiefilm worden de talloze voordelen van dit product klaar en helder aan de consument uitgelegd. Met de aanpassing van de…
Command van 3M, slim gezien!https://www.nextage.be/wp-content/uploads/2016/05/Command_3M.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Slimme oplossingen om zoveel mogelijk resultaat te bereiken met uw reclame-investeringen. Bij uitstek het credo van Nextage. Kortere formaten en zoveel mogelijk bestaand materiaal gebruiken zijn hiervoor twee van onze beproefde technieken. De COMMAND-campagne voor 3M is hier een perfect voorbeeld van. Een nieuwe productie op basis van bestaande spots en een slimme aanpassing naar…
Audispray, d’abord voir puis entendre !https://www.nextage.be/wp-content/uploads/2016/05/Audispray_print.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Etre présent en TV, même avec des moyens limités ? Avec AUDISPRAY, l’agence prouve que c’est possible. Une campagne bien plannifiée et un message court assurent un support efficace pour cette alternative super utile aux cotons-tiges classiques.
FUNNY aperitieven zonder alcoholhttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2016/05/Funny.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Het einde van het jaar staat altijd gelijk met BOB-campagnes. Maar alcohol achter het stuur wordt hoe langer hoe meer echt not done en not accepted. Alternatieven? Water, ok …. Maar ook leuke dranken, zoals bijvoorbeeld FUNNY alcoholvrije aperitieven. U behoudt de smaak maar vergeet de alcohol en de zorgen! Met een duo-spot op VIER…
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om apparaatinformatie op te slaan en/of te raadplegen. Door toestemming te geven voor deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit negatieve gevolgen hebben voor bepaalde voorzieningen en functies.
Functioneel
Altijd actief
De opslag of technische toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme belang om het gebruik van een specifieke, uitdrukkelijk door de abonnee of gebruiker gevraagde dienst mogelijk te maken, of met als enig doel de uitvoering van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiques
Technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.Opslag of technische toegang die nodig is om gebruikersprofielen op te stellen met het oog op het verzenden van reclame, of om de gebruiker te volgen op een website of op verschillende websites met soortgelijke marketingdoeleinden.
Marketing
Opslag of technische toegang die nodig is om gebruikersprofielen op te stellen met het oog op het verzenden van reclame, of om de gebruiker te volgen op een website of op verschillende websites met soortgelijke marketingdoeleinden.