Une stratégie tout à fait originale pour Uri-Cranhttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2013/06/uricran.png501341NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Comme la loi empêche la marque d’exprimer clairement son bénéfice pour ses consommatrice, Nextage a suggéré une solution prese qui combine des annonce d’image pure, fortement brandées et des publireportages non brandés pour communiquer librement les avantages du produits. L’agence s’est ensuite concentrée sur le publireportage et les autres déclinés pour faire coller au plus…
Meer emotie voor bpost bankhttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2014/02/bpost_banque.png300217NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Een bank staat in de eerste plaats voor cijfers, percentages, bedragen… maar achter elk cijfer schuilt een levensdroom, nood aan zekerheid en perspectief. De nieuwe bpost campagnes tonen de emoties de cijfers. Enregistrer Enregistrer
Nextage se met au magnésiumhttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2013/11/vignettes_121.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Après avoir aidé son client Merck à relancer B-Magnum en pharmacies, Nextage s’active sur la marque phare en Belgique du labo allemand: Promagnor. Une nouvelle approche centrée sur le sponsoring télé, est mise en place. PROMAGNOR Enregistrer Enregistrer
Omnibionta zorgt voor energie televisiehttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2013/03/omnibionta.png820460NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Het merk dat tot dan toe vooral in de pers aanwezig was, werd door Nextage overtuigd televisie voortaan als een referentie te beschouwen. De eerste stappen waren meteen een succes. Verschillende campagnes volgen elkaar nu op. http://www.nextage.be/wp-content/uploads/2014/02/Omnibionta_NL_tag_SoR_V2.mp4
FACTV is vertrokken voor en tweede editiehttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2013/11/logo_facTv.jpg251100NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
We zijn net een week vertrokken en reeds een tiental inschrijvingen zijn binnengelopen. De pot voor de hoodfprijs is verhoogd van 100 000 naar 130 000 € door de partner TV-zenders, hiermee wordt een uitzending van de winnende campagne ook mogelijk tijdens de duurdere adverteermaanden van het jaar. FACTV blijft de enige gratis wedstrijd voor…
Les tomates pelées Cirio passent en téléhttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2015/07/Cirio-thumbnail1-e1459414029904.jpg324226NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
La marque était depuis des années en abribus. L’agence a comparé la puissance des dispositifs média et a conçu un plan VTM / La Une mieux adapté à son coeur de cible. http://www.nextage.be/wp-content/uploads/2015/07/cirio-fr_11_06_12-francese.mp4
Het lag voor de hand. De eindeloze gesprekken tussen de politieke partijen en het uitblijven van een akkoord halen om de haverklap uitgebreid en uitgesmeerd de diverse media. Zowel in het Noorden als in het Zuiden van het land, dat is dan een eerste overeenkomst. Het zat er ook aan te komen, de reclame vindt…
Mercurochrome continue la télé avec Nextagehttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2013/01/merchurochrome.png777276NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
C’est la deuxième année que la célèbre marque revient en télé en Belgique (campagne nationale), avec l’agence. Un ancien spot est récupéré et reformaté pour notre marché. Il rencontre un grand succès malgré, il faut bien l’avouer, un côté irritant.
Nouvelle année, nouvelle équipe créativehttps://www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/03/vignettes_3_nl.jpg324224NextageNextage//www.nextage.be/wp-content/uploads/2017/01/logo-NEXTAGE-Baseline.png
Pour sa dernière année comme agence principale de bpost banque, Nextage s’adjoint les services du meilleur team créatif flamand et d’une directrice de clientèle de poids. Les campagnes deviennent plus émotionnelles. Enregistrer Enregistrer
Avec sa gamme Post Optima, Banque de La Poste propose une offre variée de placements sûrs garantissant le capital et offrant la perspective d’un rendement intéressant. Un beau défi pour Nextage, qui consistait à toucher et à convaincre différentes cibles. Le résultat est payant, également grâce au talent du photographe Frank Uyttenhove. Découvrez les spots TV et les…
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om apparaatinformatie op te slaan en/of te raadplegen. Door toestemming te geven voor deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit negatieve gevolgen hebben voor bepaalde voorzieningen en functies.
Functioneel
Altijd actief
De opslag of technische toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme belang om het gebruik van een specifieke, uitdrukkelijk door de abonnee of gebruiker gevraagde dienst mogelijk te maken, of met als enig doel de uitvoering van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiques
Technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.Opslag of technische toegang die nodig is om gebruikersprofielen op te stellen met het oog op het verzenden van reclame, of om de gebruiker te volgen op een website of op verschillende websites met soortgelijke marketingdoeleinden.
Marketing
Opslag of technische toegang die nodig is om gebruikersprofielen op te stellen met het oog op het verzenden van reclame, of om de gebruiker te volgen op een website of op verschillende websites met soortgelijke marketingdoeleinden.