Nieuw adres: met wifi, 4G, smartphones, Skype, Viber, Facetime, sociale netwerken, Messenger… is een echt bureau niet essentieel meer, maar uiteraard bent u van harte welkom voor een lekkere kop koffie of waarom niet … voor een goede briefing 🙂
Nieuwe tools: meer dan ooit aan de top om in real time de impact van uw campagnes te boosten. Eén voorbeeld: de perfecte synchronisatie van TV- of radiocommercials met digitale acties. Bij uitstek een voorbeeld van “Much more for less!”.
Nieuwe identiteit: nog enkele weken geduld… het bureau staat dan nog dichter bij zijn zetel (Parijs) en zijn netwerk (mondiaal), om synergiën nog beter te optimaliseren en meer middelen aan te bieden, zonder meerkosten!
En, wat zullen uw move in 2017 zijn?
Nieuwe producten? De crisis, die is voorbij! De markten leven weer op, competitiever dan ooit. We moeten snel vooruit, juist innoveren en weinig uitgeven. Bent u klaar?
Nieuwe marketingstrategie? ROI- en doelgerichter, eindelijk volledig gedigitaliseerd, doeltreffender dan de concurrentie, ambitieus maar toch realistisch?